Έχετε κάποια απορία; Καλέστε μας στο 2741304001!|info@e-kyklos.gr

6 συμβουλές μάρκετινγκ με τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης

6 συμβουλές μάρκετινγκ με τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης

Ως νέα επιχείρηση, είναι σημαντικό να επιλέξετε μια μορφή μάρκετινγκ που προσφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα με την πιο συνετή χρήση των διαθέσιμων πόρων της επιχείρησης. Σήμερα, περισσότερες μικρές επιχειρήσεις προτιμούν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ, σε σχέση με άλλες μορφές μάρκετινγκ, για να βοηθήσει στην αύξηση της εμβέλειας της επιχείρησης ή της μάρκας (brand) τους, για να αυξήσουν τις πωλήσεις, και να επεκτείνουν το δίκτυο των επαγγελματικών τους επαφών.

Για να γνωρίσετε πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησής σας, εξοικονομώντας σας παράλληλα πολύτιμο χρόνο και πόρους, έχουμε συγκεντρώσει έξι συμβουλές για το μάρκετινγκ με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες είναι οι ακόλουθες:

Συμβουλή # 1: Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας

Πριν τα μεγάλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν επιδρομή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η σχέση πωλήσεων για τις επιχειρήσεις έμοιαζε με αυτό το μοτίβο: ακούστε, βοηθήστε στην επίλυση προβλημάτων, και κάντε την πώληση. Με την άνοδο της “κοινωνικής” πώλησης, η δυνατότητα της επιχείρησης να συνδεθεί με τους πιθανούς της πελάτες κατά τη διάρκεια της ερευνητικής φάσης έγινε πολύ πιο εύκολη με την παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με τη χρήση της τακτικής του να παραμένει ο χρήστης του μέσου απασχολημένος. Αυτές οι τακτικές άλλαξαν το παιχνίδι όσον αφορά τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις

Συμβουλή # 2 : Μεγάλα δίκτυα όπως το Twitter μπορούν να βελτιώσουν τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας

Με δεδομένο το γεγονός ότι για ένα ποσοστό 72% των ανθρώπων είναι πιθανότερη η πραγματοποίηση μιας μελλοντικής αγοράς από μια μικρή επιχείρηση , κατόπιν της αλληλεπίδρασης μεταξύ του υποψηφίου πελάτη και της επιχείρησης μέσω Twitter, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην έχει μια επιχείρηση παρουσία στο Twitter. Το κλειδί για να είναι μία επιχείρηση πετυχημένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγκειται στο να είναι στο ίδιο κοινωνικό δίκτυο με αυτό των πελατών της και με πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, το πιθανότερο είναι ότι πολλοί από τους πελάτες σας είναι στο Twitter. Το Twitter μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να οικοδομήσει (χτίσει) σχέσεις με τους πελάτες σας, και να σας συνδέσει με τις επιχειρήσεις και τις κοινότητες που σας ενδιαφέρουν. Χρησιμοποιώντας εφαρμογές του Twitter όπως προηγμένη αναζήτηση Twitter και τις λίστες Twitter, η οικοδόμηση και η βελτίωση των σχέσεων σας με τους πελάτες σας σε απευθείας σύνδεση – ηλεκτρονικά (online) είναι διαχειρίσιμη ακόμη και με μια μικρή ομάδα υπαλλήλων.

Συμβουλή # 3: Το μάρκετινγκ με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει δραστικά την ΕΜΒΕΛΕΙΑ σας (REACH)

Η διαφήμιση μέσω Facebook και Twitter επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αυξήσουν την εμβέλειά τους μέσα από στοχευμένες διαφημίσεις και μηνύματα ως χορηγοί. Το μάρκετινγκ με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να προσεγγίσουν τους πελάτες τους σε ολόκληρο τον κόσμο, σε αντίθεση με ένα πιο παραδοσιακό μέσο διαφήμισης, όπως μια πινακίδα, η οποία είναι ορατή μόνο σε άτομα με μια συγκεκριμένη διαδρομή σε μία μόνο πόλη.

Συμβουλή # 4: Μια σελίδα της επιχείρησής σας στο LinkedIn μπορεί να επεκτείνει το επαγγελματικό σας δίκτυο

Ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά δίκτυα, όπου όλες οι επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, πρέπει να έχουν μια παρουσία, είναι το LinkedIn. Το LinkedIn επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρέχουν την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία της μάρκας τους μέσα από μια επιχειρηματική σελίδα που περιέχει πληροφορίες που απαντούν σε ερωτήματα σχετικά με την επιχείρησή τους, δηλαδή το ποιός (την διευθύνει), το τι (προϊόντα ή υπηρεσίες παρέχει) και το που (βρίσκεται). Επίσης, επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να βρίσκονται σε ένα χώρο όπου βρίσκονται και άλλοι επαγγελματίες, πιθανοί επενδυτές και πελάτες. Μια σελίδα της εταιρείας ή της επιχείρησης σας στο LinkedIn αποτελεί επίσης ένα δωρεάν εργαλείο μάρκετινγκ και αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό.

Συμβουλή # 5: Μία σελίδα στο Facebook μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών της επιχείρησής σας

Η παροχή υποστήριξης στους πελάτες σας μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα. Όμως, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, σας παρέχεται μια διέξοδο για να λύσετε τα προβλήματα των πελατών σας αποτελεσματικά. Με τη δυνατότητα που σας παρέχει το συγκριμένο δίκτυο να δημοσιεύσετε στο τοίχο σας στο Facebook ή να στείλετε προσωπικά μηνύματα, οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν άμεσα με τις επιχειρήσεις εάν και όταν έχουν κάποιο πρόβλημα ή σχόλιο (feedback).

Συμβουλή # 6: Χρησιμοποιήστε την παρουσία σας ως επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για νη διαχειριστείτε την φήμη της επιχείρησής σας (brand) στο διαδίκτυο (online)

Η εμπιστοσύνη είναι ένα σημαντικό στοιχείο για αποκτήσετε πιστούς πελάτες, και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη αυτή είναι να παρέχετε στον κόσμο (στους ανθρώπους) εύκολη ηλεκτρονική πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας. Η παραμέληση της παρουσίας της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τρόπος για να χάσετε την ευκαιρία να κερδίσετε νέους πελάτες ή να καλλιεργήσετε υφιστάμενες σχέσεις. Κερδίστε την εμπιστοσύνη των σημερινών και των πιθανών πελατών σας δημιουργώντας ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης όπως: μια σελίδα της επιχείρησής σας στο LinkedIn ή στο Facebook, ένα προφίλ στο Twitter, ή έναν λογαριασμό Instagram. Με αυτές τις ενέργειες δίνετε μια φωνή (και ένα πρόσωπο) στην επιχείρησή σας, η οποία θα προσφέρει στον κόσμο (στους ανθρώπους) ένα κίνητρο για να εμπιστευτεί την επιχείρησή σας.

Πηγή: http://blog.hootsuite.com/social-media-marketing-for-small-business/?hootPostID=30e8e89fc1c18ba78ebe3a4192a7aada

By | 2015-01-09T13:50:16+02:00 January 9th, 2015|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

more