Read More

Γιατί χρειάζομαι μια ιστοσελίδα;

20 λόγοι για τους οποίους χρειάζομαι μια ιστοσελίδα. Αποτελεί ένα διαδικτυακό φυλλάδιο. Οι εταιρείες ξοδεύουν εκατομμύρια δημιουργώντας φυλλάδια και τη διανομή τους. Από την κατοχή ενός δικτυακού τόπου, μπορείτε να παραλείψετε αυτό εντελώς. πιθανούς πελάτες σας να μάθετε για εσάς και κάποιο από τα προϊόντα σας online. Περισσότεροι πελάτες Περισσότεροι από 2,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν […]

Read More

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για τις επιχειρήσεις.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media) έχουνε μπει για τα καλά στη ζωή μας και η ενασχόληση με αυτά είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας τόσο νεότερων όσο και μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων που πλέον έχουν εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως περισσότεροι από ένας στους δύο (ποσοστό 52,4%) κάνει πλέον χρήση των […]

Read More

Γιατί χρειαζόμαστε το Μαρκετινγκ;

Οποιοσδήποτε διευθύνει μια επιχείρηση οποιουδήποτε είδους, θα γνωρίζει ότι το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν έχει ανάγκη η επιχείρησή του το μάρκετινγκ για να προωθηθεί, αλλά πόσο μάρκετινγκ έχει ανάγκη; Ένας ιδιοκτήτης καταστήματος μπορεί να έχει τα καλύτερα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά και κορυφαίο προσωπικό, παρόλα αυτά δεν θα μπορέσει να πετύχει οικονομικά αν […]

Read More

3 Δικαιολογίες εξαιτίας των οποίων δεν έχετε ιστοσελίδα [Και Γιατί χρειάζεστε μια]

Υπάρχουν στιγμές που ψάχνω για μια επιχείρηση, μπάντα, εστιατόριο, οτιδήποτε, και το πρώτο αποτέλεσμα είναι μια σελίδα στο Google+ Place ή μια σελίδα Yelp. Ή, ακόμη χειρότερα, μια σελίδα στο Facebook. Δεν υπάρχει πραγματική ιστοσελίδα. Αυτό συμβαίνει συνήθως με τις μικρότερες ή νέες επιχειρήσεις. Μην με παρεξηγείτε. Το να έχει μια επιχείρηση μια σελίδα στο […]

Read More

6 συμβουλές μάρκετινγκ με τη χρήση της κοινωνικής δικτύωσης

Ως νέα επιχείρηση, είναι σημαντικό να επιλέξετε μια μορφή μάρκετινγκ που προσφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα με την πιο συνετή χρήση των διαθέσιμων πόρων της επιχείρησης. Σήμερα, περισσότερες μικρές επιχειρήσεις προτιμούν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ, σε σχέση με άλλες μορφές μάρκετινγκ, για να βοηθήσει στην αύξηση της εμβέλειας της επιχείρησης ή […]