ΙΚΤΕΟ-Κόρινθος---Autovision

Autovision Project

H Autovision είναι ένας ηγέτης στον χώρο της και ένα αναγνωρίσιμο brand.

Μέσα απο μια αναλυση του κλάδου γενικότερα και μια ανάλυση της τοπικής αγοράς ειδικότερα αλλά και τον τρόπο που ο κόσμος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκειμενου να αποφασίσει πού θα περάσει ΚΤΕΟ το όχημα του χαράξαμε την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η επιχείρηση.

Αρχικά, οριοθετήσαμε τις αγορές στόχου που θέλουμε να απευθυνθούμε και στην συνέχεια καθορίσαμε τα εργαλεία και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουμε για να προσεγγίσουμε αποτελεσματικά τις συγκεκριμένες αγορές στόχου προκειμένου να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του ονόματος της επιχείρησης και κατ’επέκταση να οδηγηθούμε στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης. Δημιουργώντας ένα μακροπρόθεσμο πλάνο για την επιχείρηση πραγματοποιήθηκε κατασκευή της ιστοσελίδας της επιχείρησης, χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook, Google + , Youtube Channel) καθώς και τοποθέτηση banners σε συγκεκριμένα τοπικά portals. Ανά τακτά χρονικα διαστήματα πραγματοποιούνται διαφημιστικές καμπάνιες σχεδιασμένες για την προσέγγιση της συγκεκριμένης αγοράς στόχου που μας ενδιαφέρει ενώ παράλληλα χρησιμοποιούνται και άλλοι τρόποι προσέγγισης των υπαρχόντων πελάτων μέσω e-mail marketing campaigns.

Μέσα απο μια συνεχή παρακολούθηση του τρόπου που αντιδρά και αναζητά ο κόσμος στο διαδίκτυο όλες οι κινήσεις που πραγματοποιούνται έχουν σαν απώτερο σκοπό την εμφάνιση της επιχείρησης σε υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είτε μέσω διαφημίσεων είτε μέσω την χρήση συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών.

 

[button color=”btn-default” link=”http://kteokorinthias.gr” target=”_blank” ]Ιστοσελίδα[/button] [button color=”btn-default” link=”https://www.facebook.com/kteokorinthias” target=”_blank” ]Facebook[/button][button color=”btn-default” link=”https://plus.google.com/+IkteokorGr” target=”_blank” ]Google+[/button]

/ Free Portfolio Plugin for WordPress by Silicon Themes.