Έχετε κάποια απορία; Καλέστε μας στο 2741304001!|info@e-kyklos.gr

Γιατί χρειαζόμαστε το Μαρκετινγκ;

Γιατί χρειαζόμαστε το Μαρκετινγκ;

Οποιοσδήποτε διευθύνει μια επιχείρηση οποιουδήποτε είδους, θα γνωρίζει ότι το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν έχει ανάγκη η επιχείρησή του το μάρκετινγκ για να προωθηθεί, αλλά πόσο μάρκετινγκ έχει ανάγκη; Ένας ιδιοκτήτης καταστήματος μπορεί να έχει τα καλύτερα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά και κορυφαίο προσωπικό, παρόλα αυτά δεν θα μπορέσει να πετύχει οικονομικά αν δεν έχει κανείς τη δυνατότητα να μάθει για το προϊόν του. Ακόμα και η προφορική σύσταση (από στόμα σε στόμα) είναι μια μορφή μάρκετινγκ. Είναι αδύνατο να παράγεται ένα εξαιρετικό προϊόν και να περιμένει κανείς απλά να αποκομίσει οικονομικά οφέλη. Σε κάθε επιχείρηση, χρειάζεται κανείς να επενδύσει χρήματα για να κερδίσει χρήματα. Μια επένδυση στο μάρκετινγκ είναι εξίσου, αν όχι πιο σημαντική από ό,τι οι επενδύσεις που κάνει μια επιχείρηση στο εμπόρευμα και το προσωπικό της.

Τι προσφέρει λοιπόν το μάρκετινγκ ώστε να βοηθήσει μια επιχείρηση να κερδίσει χρήματα; Αυτό είναι απλό – φέρνει τον κόσμο σε επαφή με το προϊόν σας και το εμπορικό σας σήμα, εκθέτοντας τα σε αυτόν. Πόσα τραγούδια ξέρετε μόνο και μόνο επειδή τα έχετε ακούσει σε διαφημίσεις; Πόσες φορές έχετε πετύχει τον εαυτό σας να λαχτάρα ένα από τα νέα γεύματα που μόλις είδατε σε μια διαφήμιση της Pizza Hut; Το μάρκετινγκ επιτρέπει τις επιχειρήσεις να γίνουν γνωστές στους πελάτες μ’ ένα σχεδόν υποσυνείδητο τρόπο. Υπάρχει πάντως, μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το μάρκετινγκ από την αποστολή ανεπιθύμητων ηλεκτρονικών μηνυμάτων (spamming), όμως, μία καμπάνια μάρκετινγκ που γίνεται με έξυπνο τρόπο, μπορεί, σε μερικές περιπτώσεις, να κάνει την επιχείρησή σας γνωστή στο κοινό εν μια νυκτί.

Το μάρκετινγκ μπορεί επίσης να έχει λιγότερα δραστικά, αλλά πολύ πιο ουσιαστικά αποτελέσματα από ό, τι έχει το μεταδοτικό μάρκετινγκ (viral marketing), δηλαδή το μάρκετινγκ που γίνεται μέσω του Διαδικτύου και επιτυγχάνει ταχεία διάδοση των μηνυμάτων που θέλει να προωθήσει, το οποίο όμως πολλές φορές δεν πετυχαίνει το σκοπούμενο αποτέλεσμα. Το Μάρκετινγκ μέσων Μηχανών Αναζήτησης (SEM ή Search Engine Marketing) είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος για τη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης καμπάνιας μάρκετινγκ η οποία θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα όσο περισσότερο χρόνο διαρκεί η καμπάνια. Το Μάρκετινγκ μέσων Μηχανών Αναζήτησης επιτυγχάνεται με τη Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης (SEO, ή Search Engine Optimization). Ο βασικός στόχος της Βελτιστοποίησης των Μηχανών Αναζήτησης είναι να εξασφαλίσει ότι όταν κάποιος ψάχνει για το προϊόν το οποίο εσείς προσφέρεται, θα το βρει στη δική σας ιστοσελίδα.

Η Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Στην πραγματικότητα, είναι ένας πολύ περίπλοκος τομέας που μπορεί να απαιτήσει πολλά  χρόνια μελέτης για να φτάσει κανείς στο σημείο να το κατέχει. Συνεπώς, αν μόλις τώρα έχετε ξεκινήσει την επιχείρησή σας ή δεν μπορείτε να χειριστείτε περισσότερα απ’ όσα απαιτεί ήδη η λειτουργία της επιχείρησής σας, είναι προτιμότερο να αναθέσετε σε μια εταιρία που ασχολείται με τη Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης, να ασχοληθεί με την λεπτομερή αυτή εργασία. Η Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης μπορεί να είναι απίστευτα κουραστική, και για τους περισσότερους ανθρώπους, ο χρόνος που αφιερώνει κανείς για το μάρκετινγκ μέσω της Βελτιστοποίησης των Μηχανών Αναζήτησης θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα για άλλα πράγματα. Μια επιχείρηση που γνωρίζει καλά το αντικείμενο της Βελτιστοποίησης των Μηχανών Αναζήτησης μπορεί βέβαια να σας εξασφαλίσει ότι το κοινό στο οποίο στοχεύετε παρακολουθεί την ιστοσελίδα σας, κάνει τα απαραίτητα κλικ για να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και τελικά σας εμπιστεύεται, είτε αγοράζοντας κάποιο προϊόν σας, είτε συμπληρώνοντας μια φόρμα, είτε επικοινωνώντας μαζί σας, είτε με το να γίνει συνδρομητής, ανάλογα με το ποιός είναι ο στόχος της ιστοσελίδας σας.

Τι συμβαίνει όταν δεν γίνεται αποτελεσματικό μάρκετινγκ; Συχνά, όταν οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, κάνουν περικοπές στον προϋπολογισμό που έχουν ορίσει για το μάρκετινγκ. Αυτό ζημιώνει κάθε επιχείρηση, γιατί όσο εσείς δεν προωθείτε την επιχείρησή σας μέσω του μάρκετινγκ, ο ανταγωνισμός σας κάνει ακριβώς το αντίθετο. Αυτό σημαίνει ότι όλο και λιγότεροι άνθρωποι μαθαίνουν για το προϊόν σας, ενώ γίνονται πιστοί πελάτες του ανταγωνιστή σας. Όταν δεν προωθείτε τα προϊόντα της επιχείρησής σας μέσω του μάρκετινγκ ισχύει, ως κανόνας, η παροιμία «μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται». Θα χάσετε την δυνατότητα προβολής της μάρκας σας, και ακόμη και οι πελάτες που είχατε στο παρελθόν μπορεί να σας ξεχάσουν. Μια σταθερή στρατηγική για το μάρκετινγκ είναι σημαντική, αν θέλετε να διατηρήσετε τη θέση σας στην αγορά και αν θέλετε οι πελάτες σας να έχουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σας σήμα.

Χρειάζεται το μάρκετινγκ να υπάρχει και να φαίνεται ώστε να δημιουργηθεί μια αλληλεπίδραση μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών της, που θα οδηγήσει στο τελικό επιθυμητό στόχο. Ο καθένας που πουλάει ένα προϊόν ή παρέχει μια υπηρεσία δεν μπορεί να μένει με την εντύπωση ότι «φτάνει που εγώ δημιούργησα, το προϊόν ή την υπηρεσία, θα έρθουν μόνοι τους οι πελάτες.” Αυτό μπορεί να είχε συμβεί σε μια ταινία, αλλά δεν θα γίνει κάτι τέτοιο στο διαδίκτυο ή στην αγορά εκτός διαδικτύου. Φυσικά, το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης του δικτυακού τόπου, όπως μέσω της Βελτιστοποίησης των Μηχανών Αναζήτησης και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, παρέχει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να είναι ορατοί και διαθέσιμοι ακριβώς τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που ο αγοραστής μέσω διαδικτύου είναι πραγματικά έτοιμος να αγοράσει.

Πηγή

http://www.optimum7.com/internet-marketing/sem/why-do-we-need-marketing.html

By | 2015-02-08T18:54:16+02:00 February 8th, 2015|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

more