Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία ευρέως εφαρμοσμένη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με πελάτες, συμβολαιούχους πελάτες και προοπτικές πωλήσεων.
Το CRM σάς βοηθά να διαχειρίζεστε τις σχέσεις των πελατών σας, και τα αρχεία εξυπηρέτησης πελατών και να δημιουργείτε περισσότερους πελάτες, μεγιστοποιώντας έτσι το δυναμικό των εσόδων από τις πωλήσεις.
Ένα σύστημα CRM μπορεί να επιλεχθεί διότι θεωρείται ότι παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
- Ποιότητα και αποτελεσματικότητα
- Μείωση του συνολικού κόστους
- Υποστήριξη απόφασης
- Επιχειρηματική ευκινησία
- Πελατειακή Προσοχή